Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- ČEZ v létě sníží ceny nefixovaných produktů 1,7 milionu zákazníků
02.05. 11:40 Fio - Erste: Kepler Cheuvreux přistoupil ke zvýšení cílové ceny na 55,30 EUR při stálém doporučení "buy"
02.05. 11:07 Fio - Vývoj měnových párů: Frank posiluje vůči koruně o 0,69 %
02.05. 10:58 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,23 %), pšenice (+1,67 %), kukuřice (+0,94 %)
02.05. 10:57 Fio - Praha obchoduje na kladné nule, akcie Komerční banky na BCPP naposledy s nárokem na dividendu
02.05. 10:14 Fio